Motorongeval 2005 (inleiding)

18 juni 2005 INLEIDING
Inmiddels is het is nu al weer enkele jaren geleden dat het ongeluk gebeurde. Tot op de dag van vandaag heb ik gezwegen over de ware toedracht van het ongeval, waarbij Donald na een moordend gevecht van ruim 1 uur, ons alle gedesillusioneerd achter liet in het bos aan het Zeisterspoor in Soesterberg.

Extra zuur was het dat ik nét volledig hersteld was na een hernia-operatie en de hele wereld op dat moment aan had gekunnen, maarja met plusminus 130 Km/uur tussen twee bomen door achter op een verkeersbord duiken (head-first), dat overleef je wellicht óók geen tweede keer ? Om niet de illusie te wekken dat ik te hard reed….. Toen het gebeurde reed ik slechts 55 á 60 km per uur. Technische verkeers inspectiedienst concludeerde dat Donald op het moment van contact minimaal 175km per uur harder moet hebben gereden. Maar daar later meer over.

Dat ik het nu als nog wil vertellen, heeft diverse redenen.

  1. Omdat de media klakkeloos aan nam dat de oorzaak niet bekend was. Dat klopt ook wel, want niemand heeft óóit de moeite gedaan om mijn verhaal te horen, zélfs de politie niet. Net als dat ik nog nóóit een politieraport heb gezien. Nou geloof ik ook niet dat ik daar nu écht nog enige waarde aan zal moeten hechten ?
    01-blik-op-nieuws
    01-nieuwsbank
  2. Omdat ik het zat ben om maar uit respect voor alles en iedereen nog langer te zwijgen. Want, probeer je eens voor te stellen hoe het is om te ervaren dat her en der allerlei condoleanceregisters geopend worden. Iedereen zijn/haar ongeloof uitte, over hoe verschrikkelijk ze het wel niet vonden voor hem. Terwijl niemand ook maar door had dat hij niet alleen zichzelf te pakken had, maar wel iemand anders in zijn avontuur mee getrokken had die notabene alles maar aan hoorde en zweeg. Enkel uit respect voor andere. Ik kan je vertellen, dat doet niet alleen zeer maar maakt je eenzamer dan je jezelf voor kunt stellen !
    01-rouletteFM
    01-verkeershandhaving
  3. Omdat het kennelijk nodig is, zodat bepaalde mensen er misschien eens wat minder lichtzinnig over gaan denken en dan bedoel ik met name mijn tegenpartij die zijn verplichtingen niet na komt en UWV die me op schandalige wijze afvoerd alsof ik een grijze zak bent met bestemming “grof vuil” !
  4. Dat ik nóg steeds geconfronteerd word met de meest wilde verhalen. En dáár wil ik eindelijk wel eens vanaf !
  5. Laatste en misschien wel de belangrijkste rede inmiddels, om lotgenoten, slachtoffers en hun nabestaande verder te helpen met mijn verhaal. Maar verder ook allen die geïnteresseerd zijn in mijn verhaal.

Part 1

Om te beginnen moet ik even zeggen dat ik bij een aantal foto`s de mensen onherkenbaar heb gemaakt. Bij de foto`s waar dat niet gebeurd is, betekend het dat zij toestemming hebben gegeven óf dat het gaat om foto`s die reeds openbaar zijn. Waarom ik hier toe besloten heb, zal elders wel duidelijk worden. Maar …

Part 2

Part II Motorongeval. Het ongeluk. Vóór dat je hier verder leest, moet je éérst Part I gelezen hebben. Heb je dat niet gedaan, ga dan alsnog terug om dit eerst te lezen. We vertrokken vanuit de pomp in Soest, richting het taveerne aan de andere kant van luchtmachtbases Soesterberg. We kwamen over het Zeisterspoor, dat …